FLASH DEALS Zaoszczędź do 70% na odzieży w wyprzedaży. Kod²: SALE20 Zaoszczędź teraz.

Zwroty / Reklamacje

Zwroty

Chciałbyś zwrócić artykuł?

Jeśli artykuł Ci się nie podoba lub rozmiar nie pasuje, możesz go łatwo odesłać do nas. Skorzystaj z naszej usługi zwrotów, aby wygodnie pobrać etykietę zwrotu i formularz zwrotu.

Aby zapewnić płynny proces zwrotu, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Dla dobra środowiska proszę użyć kartonu wysyłkowego do odesłania zamówionych produktów. Upewnij się, że artykuł i karton są nienaruszone, a delikatne produkty zapakuj odpowiednio.
  2. Proszę utworzyć etykietę zwrotną i formularz zwrotu za pomocą naszego portalu zwrotów.
  3. Wypełnij formularz zwrotu: wpisz liczbę zwracanych artykułów. Dołącz formularz zwrotu do paczki.
  4. Naklej etykietę zwrotną bez zagięć i w sposób czytelny na paczkę zwrotną. Zaklej stare etykiety lub spraw, by stały się nieczytelne.
  5. Upewnij się, że Twoja paczka jest odpowiednio i solidnie zamknięta przed jej oddaniem.
  6. Udaj się do wskazanego lokalnego przewoźnika i wyślij artykuły z powrotem do nas.
  7. Zachowaj paragon do momentu, aż otrzymasz od nas potwierdzenie odbioru Twojego zwrotu.

Użytkownik poniesie bezpośredni koszt zwrotu towarów w wysokości PLN 14,95.

Do usługi zwrotów

Reklamacje

Chcesz złożyć reklamację na produkt?

Czasami produkty mogą mieć wady lub być uszkodzone. W takim przypadku możesz oczywiście zwrócić produkt do nas, a my zgłosimy reklamację do odpowiedniego producenta. W zależności od Twoich preferencji, otrzymasz albo kupon na równowartość produktu, albo wyślemy Ci jak najszybciej produkt zamienny.

Jeśli Twoja reklamacja mieści się w 30-dniowym okresie zwrotu, prosimy skorzystać z naszego procesu zwrotu po lewej stronie.

Jeśli zakup nastąpił po upływie 30-dniowego okresu zwrotu, znajdziesz tutaj instrukcje, jak złożyć reklamację. Dołącz ten dokument do paczki i postępuj zgodnie z instrukcjami w procesie zwrotu po lewej stronie.

 

Zwrot pieniędzy

Teraz to nasza kolej!

Sprawdzimy ważność Twojego zwrotu lub reklamacji. W przypadku zatwierdzonego zwrotu, natychmiast zwrócimy Ci koszt zakupu. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany tą samą metodą płatności, którą użyłeś przy pierwotnym zakupie.

Średni czas oczekiwania na zwrot, zależnie od metody płatności:

Karta kredytowa: 2-3 dni robocze

PayPal: 2-5 dni roboczych

GooglePay: 2-5 dni roboczych

Klarna: 2-3 dni robocze

              

Proszę pamiętać, że w wyjątkowych przypadkach zwrot może zająć do 14 dni roboczych, w zależności od dostawcy płatności. Możesz jednak liczyć na to, że otrzymasz swoje pieniądze. W tym czasie nie musisz nic robić.

W przypadku odrzucenia zwrotu lub reklamacji skontaktujemy się z Tobą.